Feeds:
Posts
Comments

Archive for December 15th, 2007

VB yang punggah..

Bila aku baru aja start bukak VB yang nak jawap soalan tuk exam ari isnin ni tu..aku dah rasa mamai..aku dah penin-penin lalat..dah rasa nak muntah darah..meloya cam orang ngandung 3 bulan..dah muak..cemuih semua ada dalam diri aku..tu baru aku buat 2 3 form..kalau lebih dari tu aku rasa aku akan mengalami anjakan paradigma yang begitu hebat dalam kepala otak aku ni..mungkin otak aku ni akan dibuat kajian oleh dr faiz yang kununnya akan naik ke angkasa lepas kelak(yer la nak naik pulak tu)..drama btoi..mulut aku ni aku rasa dah dekat 38 kali dok menguap..buka tutup dan buka lagi…dan aku amik keputusan tuk tutup buang VB yang memang sedia ada jawapan tinggai nak hapai tu…dan lantas mengetik keyboard nak menaip sepatah dua kata disini….Wahh fida dah segar nampaknya..tadi bukan main sakit perut(period pain) tungging tebalik…. (more…)

Read Full Post »