Feeds:
Posts
Comments

Archive for December 2nd, 2007

1 Dis 2007-Sabtu..hari cuti yang amat menggembirakan hati aku yang memang tau nak bersenang lenang aja..Orang tua-tua ada kata jangan dok suka lebih..nanti datang bala.bukan balakrisnan keling botoi yang suka curi botoi kicap belakang umah aku tu..sebut pasal keling botoi teringat aku time kecik-kecik dulu..susahnya nak dapatkan walau sekupang..beza ngan budak la ni..mintak duit dapat..dedulu aku kalau nak dapat duit kena jalankan tugas dulu..pi kedai ka(selalu kena ligan ngan shahidanßbudak wayar putuih atau kata kasarnya gila)..bawak lembu balik ka..sapu daun pelam kat depan rumah ka..angkut tanah yang tokwan aku beli selori tu ka..dan juai botol kat keling botoi..so bila si keling ni mai..tindakan refleks aku adalah mencari botoi dalam umah aku ngan luar umah untuk dijuai..dan hasilnya takat nak beli cekelat tu lepas la..kalau nak ayag gas takleh aaarr..  (more…)

Read Full Post »