Feeds:
Posts
Comments

Archive for December 6th, 2007

Aku Jatuh…

5 Dis 2007….Tok aku kata kalau jatuh bangun sendiri..sebab apa aku citer pasal jatuh arini?sebabnya dah lama aku tak jatuh..dan tengah hari tadi balik dari kelas..kuar reta..dengan kasut tumit tinggi 2 inci aku tu..aku terpijak lubang kecik dan terduduk ala bersimpuh diatas rumput yang empuk belakang café asrama aku..uhhh..malu ah dong..aku pandang kiri kanan cam nak lintas jalan untuk memastikan tak ada makhluk walau kucin sekali pon yang menyaksikan insiden kejatuhan aku itu..aku jadi kaget tak tentu arah..semasa jatuh aku cuba menyelamatkan laptop kesayangan aku yang jarang aku masukkan dalam beg laptop yang sepatutnya(berat sangat tak larat bawak)Alhamdullillah selamat..aku cuma mendapat sedikit kecederaan pada muka aku iaitu muka aku menjadi semakin tebal dan kemerah-merahan akibat menahan malu.. (more…)

Read Full Post »