Feeds:
Posts
Comments

Archive for February 20th, 2008

Hati aku bukan kristal

367198695_b74aedd7c1.jpgAku hangin satu badan ngan bebudak..bebudak mana? Anak buah aku? Bukan! Bebudak kerja caffe pon bukan..sapa lagi kalau bukan bebudak yang tak paham bahasa melayu yang aku guna setiap hari untuk mematuhi arahan aku yang sangat simple  dalam mengisi borang pinjaman KPTM. Aku sangat heran ngan bebudak ni..arahan yang sangat senang tak paham..bingai ker apa..dah tu menyusahkan aku..nak tunggu aishhhh..tapi bukan semua la..yang bingai tu ada dalam 10 20 orang dari 80 orang..uihhh banyak gak tu…Aku asyik nak hangin aja kat semua orang..bodoh..bangang..tolol..tu aja yang kluag dari mulut aku..tapi waktu mengomel sorang2 la..nak cakap depan..aishhh gila apa..ingat aku ni bingai sangat.. (more…)

Read Full Post »