Feeds:
Posts
Comments

Archive for February 11th, 2008

2094892840_71ca5ef015.jpgOligo koko..oligo koko..oligo koko..berdesing ja aku dengag iklan radio Era yang berlambak nak mampus tu..ni ada la orang tukag siaran radio aku ni..aku dalam reta layan Sinar aja..retro katakan..yang lain aku cam nyampah sebab banyak iklan satu..lagu tak berapa best satu..aku kan kampong sikit..Balik KL cuti seminggu raya Cina..tapi aku takdak kawan Cina..Student ada la..takkan nak pi raya umah depa.Aktiviti aku cuti ni adalah..pertama aku p tengok citer Dunia Baru the Movie..tapi cam haram zadehi..sebab apa..bukan sebab filem tu..tapi sebab sorang budak pompuan sebelah aku yang tak pernah masuk panggung agaknya..perangai tak ubah anak buah aku si fuad yang berumur 4 tahun..dok asyik ulang balik apa pelakon tu cakap..haree tul..dah tu gelak macam pompuan #$%^ pada part2 yang tak patut gelak..ganggu siot..aku dah tak tahan..memang aku tak tahan..sabag fiza sabag.. (more…)

Read Full Post »