Feeds:
Posts
Comments

Archive for September 20th, 2007

Pekak kah aku?

031a.jpgFuhh penat nak mam harini..aku sampai dah tak larat nak cakap banyak dalam kelas..posa-posa ni dia dahaga cepat..masuk bilik boss aku, tetiba boss aku kata kesian kat nurin ni..dah mati..aku pon cam nak buat ramah lebih pon membalas kata-katanya dengan konfiden..”ha tu la diaorang guna lagi nuri tu” pastu muka boss aku cam pelik..boss aku cuba memanjangkan hujahnya..tetiba aku rasa cam aku cakap pasal itik boss aku cakap pasai ayam..ooo adik nurin tu ka..aku pi tibai cakap pasai helikopter nuri tu..ya Rabbi..kadang aku konfius gak ..aku ni pekak ker? Atau boss aku cakap laju? kadang konpius gak aku sebab telinga aku ni kadang sakit sangat..umah aku pon dah jadi habitat kumbang..macam-macam kumbang ada..cakap aja nak kumbang kala apa..hitam oren cokelat, kumbang takleh terbalikkan badan semua ada..tu yang aku cam gentar takut kumbang tu ingat lubang telinga aku tu bunglow dia ka..sekal dia masuk haa..jadi cam fida sian..kumbang cokelat masuk telinga dia sampai darah..pastu dia fobia..pasni aku kena pakai serkup tudung la nak tido..so disebabkan kumbang blum (more…)

Read Full Post »