Feeds:
Posts
Comments

Archive for September 7th, 2007

merdeka.jpgBulan kemerdekaan..Hari merdeka..uihhh dengar pon aku dah tau aku confem bz tahap gaban.mana tak nya nak kena urus perasmian kemerdekaan(AJK kecik aja) dah tu ngan kelas kena batal..ngan RPH tak siap lagi…ngan nota tak siap..kuiz tak sempat tanda..Ya Allah selamatkan aku dari semua benda ni..apa aku nak buat ni..kadang cam rasa nak renti reja aja..pastu dok umah..takpon buat bisnes..tak pon join akedemi fantasia ker..bleh lagi ker umur cam aku ni join..ok takpa takpa malaysian idol lepas kot..tak pon audition ker..takpon akedemi AlQuran ker..akedemi tentera ke..Polis akedemi ka..Polis sentri ka..Pening nya..malassss nak pikirrr..Yarggghhh!!

Aku bengang betul sehari sebelum hari perasmian..ada minah(rakan sepejabat.lain jabatan) ..Minah ni memang tak digemari oleh semua staff kat tempat aku keja ni..bukan kata staff bawahan aja.. (more…)

Read Full Post »