Feeds:
Posts
Comments

Archive for November 9th, 2007

501000951_c038d743b9.jpg

Selamat Hari Raya..Hari untuk kita bersuka ria..berkumandang aja lagu saloma kat telinga aku yang selalu sakit ni..13 Okt 2007 Hari raya Puasa..patut hari yang paling menggembirakan..tapi pelik pulak..tetiba banyak pula perkara yang memalukan diri aku berlaku dalam minggu kemuncak raya tu..aku balik kedah sehari sebelum raya..hari sebelum aku balik tu..aku dah siap seterika baju raya aku yang aku baru beli tu..so senang nanti aku takyah sebok2 iron baju lagi..aku pon bagi cadangan yang sama pada adik aku supaya iron baju..so adik aku yang mengikut perintah kakak nya ni pon iron la baju kurung birunya yang dibangga bangga kan sambil berborak ngan aku..tetiba aku dengar jeritan adik aku ..“argghhh kak pija..baju ila terbakaq” alamak cam na ni.. (more…)

Read Full Post »